Ik heb dringend betrouwbare SD-kaart herstelsoftware nodig voor mijn Mac. Mijn SD-kaart is beschadigd en ik ben enkele belangrijke bestanden kwijtgeraakt. Aanbevelingen voor een goed hulpprogramma om de verloren gegevens te herstellen? Alvast bedankt voor je suggesties!
Heb je Disk Drill voor Mac geprobeerd? Het is zonder twijfel een van de beste SD-kaart herstel software opties die er zijn voor Mac gebruikers. Heeft me een paar keer gered toen mijn SD-kaart besloot eigenwijs te worden. Eenvoudige interface en behoorlijk robuuste herstelmogelijkheden. Bovendien ondersteunt het een breed scala aan bestandstypen en -formaten. Echt een solide keuze voor iedereen die in zo’n situatie zit. Probeer het eens, sterk aanbevolen!
die je kan helpen je verloren bestanden snel en efficiënt terug te halen.Ik ben daar geweest en het is super frustrerend om belangrijke bestanden te verliezen op een corrupte SD-kaart. @cacadordeestrelas noemde Disk Drill voor Mac, wat inderdaad een solide keuze is. Ik heb het zelf gebruikt en het is best soepel met zijn eenvoudige interface en sterke herstel functies. Maar voor de variatie en om je meer opties te geven, overweeg ook Stellar Data Recovery voor Mac. Het is een ander geweldig hulpmiddel met een goede staat van dienst. Stellar biedt een diepe scanmodus die bijna elk bestandstype kan vinden en herstellen, wat handig kan zijn.
Trouwens, houd er rekening mee dat het succes van herstel soms kan afhangen van hoe erg de SD-kaart beschadigd is en hoe snel na het dataverlies je probeert te herstellen. Dus handel snel! Vergeet ook niet om je gegevens regelmatig te back-uppen. Veel succes!
Voor meer informatie over Disk Drill, het is een zeer aanbevolen dataherstelsoftware. Bekijk het hier: Disk Drill Mac Data Recovery