Vilken är den bästa programvaran för SD-kortåterställning för Mac?

Jag har ett akut behov av tillförlitlig SD-kortåterställningsprogramvara för min Mac. Mitt SD-kort blev korrupt och jag förlorade några viktiga filer. Finns det ett bra verktyg du kan rekommendera för att återställa de förlorade filerna? Tack på förhand för dina förslag!

Har du provat Diskborrar för Mac? Det är helt klart en av de bästa alternativen för att återställa SD-kort för Mac-användare. Räddade mig ett par gånger när mitt SD-kort bestämde sig för att bli galet. Enkel gränssnitt och ganska robusta återställningsfunktioner. Dessutom stöder det ett brett utbud av filtyper och format. Verkligen ett bra val för alla i en sådan knipa. Prova det, rekommenderas starkt!

Upptäck topprankad dataåterställningsprogramvara för Mac i App Store

som kan hjälpa dig att återställa dina förlorade filer snabbt och effektivt.

1 Like

Jag har varit där och det är super frustrerande att förlora viktiga filer på ett korrupt SD-kort. @cacadordeestrelas nämnde Disk Drill för Mac, vilket verkligen är ett bra val. Jag har själv använt det, och det är ganska smidigt med sitt lättanvända gränssnitt och starka återställningsfunktioner. Men för variationens skull och för att ge dig fler alternativ, överväg även Stellar Data Recovery för Mac. Det är ett annat fantastiskt verktyg med en bra meritlista. Stellar erbjuder ett djupt skanningsläge som kan hitta och återställa nästan vilken filtyp som helst, vilket kan vara användbart.

Förresten, tänk på att återställningsframgång ibland kan bero på hur dåligt SD-kortet är korrupt och hur snart efter dataförlust du försöker återställa. Så agera snabbt! Kom också alltid ihåg att säkerhetskopiera dina data regelbundet. Lycka till!

För mer om Disk Drill, det är en starkt rekommenderad programvara för dataåterställning. Kolla in det här: Disk Drill Mac Data Recovery