Hvad er den bedste SD-kort gendannelsessoftware til Mac?

Jeg har akut brug for pålidelig software til genopretning af SD-kort til min Mac. Mit SD-kort blev ødelagt, og jeg mistede nogle vigtige filer. Er der et godt værktøj, du kan anbefale til at gendanne de tabte data? Tak på forhånd for dine forslag!

Har du prøvet Disk Bor til Mac? Det er uden tvivl en af de bedste SD-kort gendannelsessoftware muligheder derude for Mac-brugere. Har reddet mig et par gange, når mit SD-kort besluttede sig for at gå amok. Enkel brugerflade og ret robuste genoprettelsesmuligheder. Plus, det understøtter en bred vifte af filtyper og formater. Virkelig et solidt valg for enhver i en lignende situation. Prøv det, anbefales varmt!

Opdag topbedømt data gendannelsessoftware til Mac i App Store

der kan hjælpe dig med hurtigt og effektivt at gendanne dine mistede filer.

Jeg har været der, og det er super frustrerende at miste vigtige filer på et korrumperet SD-kort. @cacadordeestrelas nævnte Disk Drill til Mac, som faktisk er et solidt valg. Jeg har selv brugt det, og det er ret smart med sin nemme grænseflade og stærke gendannelsesfunktioner. Men for variationens skyld og for at give dig flere muligheder, overvej også Stellar Data Recovery for Mac. Det er et andet godt værktøj med en god track record. Stellar tilbyder en dybtescanningsfunktion, der kan lokalisere og gendanne næsten enhver filtype, hvilket kan være nyttigt.

Btw, husk på, at succesraten ved gendannelse nogle gange kan afhænge af, hvor slemt SD-kortet er blevet korrumperet, og hvor hurtigt du forsøger at gendanne dataene efter tabet. Så handl hurtigt! Husk også altid at tage backup af dine data regelmæssigt. Held og lykke!

For mere om Disk Drill er det stærkt anbefalet datagendannelsessoftware. Tjek det ud her: Disk Drill Mac Data Recovery