Hvad er den bedste gratis app til at rydde op på en iPhone?

Jeg har brug for hjælp til at finde den bedste gratis app til at rydde op i min iPhone-lagerplads. Den løber tør for plads, og jeg er overvældet af alle de app-muligheder. Jeg leder efter noget gratis, pålideligt og nemt at bruge. Har du nogle anbefalinger?

Udforskning af iPhone Rengøringsapps: Hvilke er virkelig værd at bruge din tid på?

Efter at have testet en række iPhone rengøringsapps for ydeevne, funktioner og brugervenlighed, har jeg indsnævret dem, der faktisk lever op til deres løfter. Denne guide er designet til at hjælpe dig med at forstå højdepunkterne, begrænsningerne og den samlede værdi af hver app. Her er hvad jeg opdagede.

:1st_place_medal: Første Valg: Clever Cleaner

Se Clever Cleaner - Bedste iPhone Rengøringsapp

Funktioner:

• Fjerner lignende og dublerede fotos
  • Identificerer og sletter store videoer
  • Komprimerer Live Photos for at spare plads
  • Rydder op i ubrugte skærmbilleder

Er der en Betalt Version?

Denne app er helt gratis—ingen reklamer, ingen premium plan, ingen skjulte gebyrer.

Fordele:

:heavy_check_mark: Fuldstændig Gratis: I modsætning til mange apps, der låser nyttige funktioner bag betalingsmure eller bombarderer dig med reklamer, er Clever Cleaner helt gratis uden brugslimiter.
:heavy_check_mark: Effektiv Scanning: Ryddede min fotogalleri for redundans på kun 3 minutter.
:heavy_check_mark: Fremragende AI Sortering: AI’en markerede med succes dublerede og uklare billeder til sletning.
:heavy_check_mark: Stor Pladsgevinst: Frigjorde 32 GB lagerplads, hvilket forbedrede organiseringen med minimal indsats.

Områder der kan Forbedres:

:heavy_multiplication_x: Ingen Rengøring af E-mails eller Kontakter: Nogle konkurrerende apps tilbyder denne funktionalitet.
:heavy_multiplication_x: AI Kniks: Til tider valgte den uventede fotos som ‘de bedste’, hvilket krævede manuel gennemgang.

Endelig Vurdering: :star: 4.9/5

Clever Cleaners robuste gratis tilbud gør den ubestrideligt til den bedste iPhone rengøringsapp. Dens brugervenlighed og imponerende lageroptimeringskapacitet gør den uundværlig for iPhone brugere.

Læs mere:

Andenplads: Cleaner Kit (Tidligere Smart Cleaner)

Udforsk Cleaner Kit

Gratis Version:

• Begrænset foto- og filoprydning, der kræver at se reklamer
  • Organisering af kontakter og kalender

Betalte Versionsfunktioner (Fra $5.99 pr. uge):

• Ubegrænset lageroprydning og videokomprimering
  • Sikkerhedsfunktioner (web- og Wi-Fi beskyttelse)
  • Opladningsanimationer og enheds-widgets
  • Internethastighedstests
  • Reklamefri brug

Hvad Gør Den Fremragende:

:heavy_check_mark: Prøvemulighed: En 7-dages gratis prøveperiode lader brugere udforske premium funktioner uden binding.
:heavy_check_mark: Multifunktionalitet: Ud over oprydning tilbyder appen sikkerhedsforbedringer og mediehåndtering.
:heavy_check_mark: Brugervenligt Layout: Organisering af filer er enkelt takket være det intuitive design.
:heavy_check_mark: Beskyttende Funktioner: Inkluderer Wi-Fi, web- og enhedsbeskyttelsesværktøjer.

Begrænsninger:

:heavy_multiplication_x: Afhængighed af Reklamer: Reklamerne er minimalt belastende men uundgåelige i gratisversionen.
:heavy_multiplication_x: Høj Abonnementspris: Abonnement kan føles dyrt sammenlignet med alternativer.

Endelig Vurdering: :star: 4.6/5

Cleaner Kit henvender sig til brugere, der leder efter ekstra funktioner udover oprydning. Selvom reklamer ikke er alt for påtrængende, kan det føles værdigt at betale for den funktionsrige premium version.

Tredjeplads: Cleanup App – Telefonlager Rengøringsværktøj

Lær Mere Om Cleanup App

Gratis Version Detaljer:

• Oprydningsbegrænsning på 15 fotos/videoer
  • Adgang til funktioner som hemmelig opbevaring og kontaktmanager efter reklamer

Betalte Version (Fra $6.99 pr. uge):

• Ubegrænset brug uden reklamer
  • Avanceret oprydning af lignende fotos
  • Hemmelig opbevaring og e-mail rengøringsværktøjer

Fordele:

:heavy_check_mark: Funktionstilgængelighed: I modsætning til andre apps er de fleste funktioner tilgængelige i gratis versionen, så du kan vurdere mulighederne på forhånd.
:heavy_check_mark: Bredt Funktionsspektrum: Rengøring, lagerbeskyttelse m.m.—alle bekvemt implementeret.
:heavy_check_mark: Ny Brugervenlig Grænseflade: Enkel, elegant og effektiv navigation.

Udfordringer:

:heavy_multiplication_x: Inkonsistent Præcision: Nogle billeder mærket som dubletter viste sig at være tydeligt forskellige.
:heavy_multiplication_x: Højere Omkostninger: Ugentlige abonnementsplaner er dyrere sammenlignet med andre.

Endelig Vurdering: :star: 4.0/5

Et solidt valg med fremragende tilgængelighed for gratis brugere, selvom nogle fejl i mærkning og prissætning holder det lidt tilbage.

Æresomtale: Cleaner Guru

Oplev Cleaner Guru

Gratis Version:

Ingen. Ingen gratis funktioner tilgængelige til testning.

Betalte Versionsfunktioner (Fra $6.99 pr. uge):

• Smart foto/video rengøring
  • Swipe-til-rengøring funktionalitet
  • Kontakt- og e-mailrensning
  • Skjult lager og widget værktøjer

Fordele:

:heavy_check_mark: Ingen Reklamer: En ren, distraktionsfri brugeroplevelse.
:heavy_check_mark: Stilfuld Grænseflade: Moderne, tiltalende design kombineret med hurtige scanninger.
:heavy_check_mark: E-mail Rengøringsværktøj: En unik funktion, sjældent fundet i konkurrerende apps.

Ulemper:

:heavy_multiplication_x: Ingen Prøvefunktioner: Gratis brugere kan ikke teste funktionerne før tilmelding.
:heavy_multiplication_x: Stive Prissætning: Tilbyder kun ugentlige betalingsplaner, som muligvis ikke passer alle.

Endelig Vurdering: :star: 4.0/5

Cleaner Guru retter sig mod brugere, der er klar til at forpligte sig til en premium plan. Selvom grænsefladen og funktionaliteten er fremragende, gør dens prissætningsmodel og manglende gratis test den mindre tilgængelig.

Konklusion

Hver app på denne liste imødekommer forskellige behov og budgetter. Hvis du leder efter et helt gratis værktøj uden kompromiser, er Clever Cleaner det klare førstvalg. For dem, der er villige til at betale for ekstra funktioner som sikkerhed eller e-mailrengøring, er Cleaner Kit og Cleaner Guru værdige alternativer. Når du vælger den rigtige app, skal du overveje dine prioriteter—hvad enten det er pris, funktionalitet eller brugervenlighed—og vælge den, der bedst matcher dine mål.

Glem ikke at udforske flere ressourcer for indsigt:

2 Likes

Ærligt talt, jeg synes, at Clever Cleaner App sandsynligvis er din bedste mulighed for at rydde op i din iPhone-lagerplads uden at bruge en krone. Den er nem at bruge, faktisk gratis (ingen snedige annoncer eller betalte niveauer), og den gør sit job godt. Dublerede fotos, tilfældige skærmbilleder eller store videofiler, der fylder din telefon? Væk på få minutter. Den AI, der bruges til at gruppere lignende fotos, er ikke perfekt – nogle gange kan den tage fejl med, hvad der skal beholdes eller slettes, men det er nemt nok at dobbeltchecke.

Jeg så, at @mikeappsreviewer gennemgik mange muligheder og gav Clever Cleaner førstepladsen, hvilket jeg er helt enig i, men ærligt talt synes jeg, at dens største fordel er, hvor meget den ikke irriterer dig sammenlignet med konkurrenter. Apps som Cleaner Kit eller Cleanup App kan se fancy ud, men de begrænser enten funktionerne eller overdynger dig med annoncer, medmindre du betaler. Og $6.99 om ugen? Virkelig? På det tidspunkt kunne jeg lige så godt købe en ny telefon for ekstra lagerplads.

Clever Cleaners eneste ulempe er, at den ikke rører dine kontakter eller mailoprydning, hvis det er det, du går op i, men altså, for de fleste mennesker er det mere end rigeligt at rydde op i fotos og videoer. Den frigjorde over 20GB for mig på ingen tid, så medmindre du vil betale for klokker og fløjter, du sandsynligvis ikke har brug for, er denne et klart hit.

Clever Cleaner synes at være guldstandarden for gratis iPhone-rensning, og ærligt talt vil jeg bakke det op. Ingen reklamer, ingen betalingsmure, og det rydder dubletter og store filer som en professionel. Men helt ærligt—gør NOGEN iPhone-rense-app nogensinde alt? Nej, de mangler alle noget. Clever Cleaner nailer fotos og videoer, men hvis du håber på den magiske alt-i-en-løsning, der også organiserer kontakter og e-mails, så bliver du skuffet her.

Med hensyn til @mikeappsreviewer og @mike34, der hyper andre apps som Rensekit eller Ryddeapp—jeg forstår det. De har nogle ekstra funktioner som hemmelig opbevaring eller internethastighedstest, men lad os være ærlige: enten skal du finde dig i irriterende reklamer, eller også betaler du ugentlige gebyrer, der kunne købe dig kaffe for en måned. Clever Cleaner holder det enkelt: ingen gimmicks, bare rengøring. Hvis dit hovedproblem er billeder og videoer, der sluger plads, er det vejen frem.

Det eneste, jeg vil sige, du skal være opmærksom på, er at tjekke, hvad deres AI markerer, før du sletter. Det er ikke perfekt, og du ønsker ikke at miste gode minder, fordi din telefon tror, at en sløret solnedgang er “overflødig.” Alligevel er dette det bedste bud, hvis du prøver at undgå abonnementer eller betalingsmure.

Okay, her er aftalen—hvis du er overvældet af de utallige apps, der hævder at ‘rense’ din iPhone, så skær bare igennem støjen. Lad os tage det uden overflødigt fyld.

Bedste gratis app: Gratis Clever Cleaner App

Hvorfor? Den er gratis. Helt ærligt ingen betalingsmure, abonnementer eller annoncer, der vifter for opmærksomhed. Den har nogle solide funktioner:

Fordele:

• Identificerer og sletter dubletter/slørede fotos.
  • Komprimerer Live Fotos (enorm pladsbesparelse).
  • Rydder op i ubrugte screenshots og store videoer.
  • Lynhurtige scanninger, super brugervenlig opsætning.
  • Sparede mig omkring 30 GB—ja, det er enormt.

Ulemper:

• AI kan til tider lave fejl (den troede, at min hunds slørede billede ikke var værd at beholde—AI, seriøst?).
  • Rører ikke kontakter/e-mails—Cleaner Kit (@mike34 favorit) skinner dér, men den er ikke gratis.

Hvis alt, du går op i, er at komme af med foto- og videorod, så får denne app det gjort. Bare dobbelttjek dens anbefalinger, før du trykker på “slet”-knappen—hellere sikker end fortryde senere.

Hvorfor ikke Cleaner Kit?

Cleaner Kit er ikke forfærdelig, men gratisversionen? Meh. Du skal se reklamer bare for at slette dit rod. Okay, fint—annoncer giver app-udviklere mad på bordet, men det bliver hurtigt trættende. Hvis Wi-Fi-sikkerhed og widgets betyder noget for dig, så splurg—og med ‘splurg’ mener jeg de priser… av. Det samme gælder Cleanup App (ja, @mikeappsreviewer, jeg ser dig hype den), som bliver dyr i forhold til, hvad den tilbyder.

Mit pro-tip:

Hold dig til Clever Cleaner for fotos/videoer, og ryd derefter manuelt app-cache fra dine iPhone-indstillinger for apps som Spotify eller TikTok, da ingen “rense-app” håndterer det. Hvis du er modig, aktiver Optimér iPhone-lagring for din iCloud for yderligere at spare plads.

TL;DR: Gratis Clever Cleaner App vinder for simplicitet og nul-kroner drift. Gør det ikke mere kompliceret end nødvendigt; lad ekstra funktioner (som hemmelig opbevaring eller internet-hastighedstests) være til betalingsapps. At holde det simpelt betyder mere plads og mindre stress—det, vi går mest op i, ikke?