Jeg har lite lagringsplass på iPhone-en min og ønsker en app som kan rydde opp i duplikatbilder, fjerne unødvendige filer og optimalisere lagring effektivt. Har du noen anbefalinger for en pålitelig ryddeapp?
Omfattende gjennomgang av rengjøringsapper for iPhone
Utforsker verden av rengjøringsapper for iPhone, testet jeg noen populære alternativer for å avgjøre hvilke som faktisk frigjør verdifull lagringsplass og effektivt fjerner dupliserte bilder. Her er en oversikt over mine funn:
Toppvalg: Smart Renser - Beste rengjøringsapp for iPhone
Funksjoner:
- Slett lignende eller dupliserte bilder enkelt.
- Finn og slett store videoer for å optimalisere lagringsplass.
- Komprimer Live-bilder for ekstra effektivitet.
- Fjern ubrukte skjermbilder som roter til galleriet ditt.
Betalt versjon og priser:
Gratis å bruke – Denne app-en skiller seg ut ved å være reklamefri, gratis og uten skjulte kostnader.
Hva som gjør den enestående:
100% gratis – I motsetning til de fleste app-er som bombarderer deg med betalingsmurer eller begrensninger, har Smart Renser ingen slike.
Superraske skanninger – Den analyserte galleriet mitt (med tusenvis av bilder) på bare tre minutter.
AI-sortering – Fant duplikater, uskarpe bilder og ryddet opp i bildemesset mitt uten mye innsats.
Resultatorientert – Lyktes å frigjøre hele 32GB fra biblioteket mitt og gjorde det rotfritt.
Ulemper:
Ingen funksjon for å rydde e-post eller kontakter – Mens andre app-er kan adressere e-postinnbokser eller kontaktduplikater, fokuserer denne på visuelle filer.
Ufullkommen AI-sortering – Av og til valgte den “beste” bilder feilaktig, noe som krevde manuell gjennomgang.
Dom:
4.9/5
Med sin utrolige ytelse for en gratis app, tar Smart Renser enkelt tittelen som beste rengjøringsapp for iPhone for brukere som søker en enkel og kostnadsfri løsning.
Ytterligere informasjon:
- Se den i bruk: https://www.youtube.com/watch?v=PJZfJnOUmRE
- Les flere anmeldelser på InsanelyMac: Beste AI-renser for iPhone
- Besøk den offisielle siden: Smart Renser for iPhone
- Les en informativ Reddit-tråd: Hvordan slette dupliserte bilder på iPhone
- Utforsk Macgasms anmeldelser: Anmeldelser av iOS-rengjøringsapper
- Delta i brukerdiskusjoner: Smart Renser App på Reddit
Andreplass: Rensekitt
Gratisversjonsfunksjoner:
- Grunnleggende filrens tilgjengelig, men krever at man ser annonser før rensing.
- Kontakt- og kalenderadministrasjon.
- Annonsefritt opplevelse og ubegrenset rensing.
- Ekstratjenester som videokomprimering, internetthastighetstesting og filskjuling.
- Andre fordeler: Widgets, enhet/nettsikkerhet, ladeanimasjoner.
- Pris: $5.99 (ukentlig), $29.99 (årlig).
Fordeler:
Inkluderer en 7-dagers prøveperiode for å utforske premiumfunksjoner.
Støtter organisering av bilder/videoer for enklere rydding.
Tilbyr beskyttelse for enheter, Wi-Fi og nettsurfing.
Enkel å navigere med intuitivt grensesnitt.
Ulemper:
Annonser kan oppleves som upraktiske i gratisversjonen.
Dom:
4.6/5
Rensekitt leverer en premiumopplevelse selv med prøveversjonen. Dets allsidighet, med bonusverktøy som videokomprimering og sikkerhetstiltak, gjør det til et robust valg for de som ønsker mer enn grunnleggende rengjøring.
Tredjeplass: Rengjøringsapp - Lagringsrenser
- Rengjør opptil 15 bilder eller videoer om gangen.
- Hemmelig område-funksjon (annonsebasert).
- Grunnleggende tilgang til kontaktadministrasjons- og e-postrensingsfunksjonalitet.
- Full tilgang til alle funksjoner, ubegrenset bruk og premiumfunksjonaliteter som videokomprimering, hemmelig lagring og mer.
- Pris: $6.99/uken eller $39.99 for livstidskjøp.
Positivt:
Du kan prøve de fleste funksjoner uten å forplikte deg til betaling eller forsøk.
Dekker et bredt spekter av verktøy, fra rensing til filkryptering.
Negativt:
Oppdager noen ganger ‘lignende’ bilder feilaktig.
Ukentlig abonnement koster mer enn konkurrerende app-er.
Dom:
4.0/5
Denne app-en utmerker seg med sitt rimelige livstidstilbud og omfattende funksjoner. Men små irritasjonsmomenter som feilmerket bilder og relativt høy ukentlig pris reduserer tiltrekningskraften.
Hederlig omtale: Guru Renser
- Dessverre er ingen funksjoner tilgjengelige med mindre du oppgraderer til betalt versjon.
- Inkluderer en unik ‘sveiprengjørings’-funksjon, smart rensing for bilder/videoer, videokomprimering og kontaktadministrasjon.
- Betalte nivåer:
- $7.99/uke for Pro-versjon.
- $6.99/uke for Lite-versjon.
Fordeler:
Elegant og moderne brukergrensesnitt.
Tilbyr e-postrens, noe som ikke er vanlig i andre app-er.
Rask skanneprosess.
Ulemper:
Ingen prøveperiode eller gratisversjon for testing av muligheter.
Betalingsplanene mangler fleksibilitet, kun ukentlig fakturering tilgjengelig.
Dom:
4.0/5
Mens Guru Renser introduserer et polert design og unike verktøy som e-postrens, kan dens begrensede abonnementsalternativer og mangel på gratisfunksjoner avskrekke brukere som søker kostnadseffektive løsninger.
Avsluttende tanker
Ved valg av en rengjøringsapp til iPhone setter Smart Renser utvilsomt standarden med sin gratis og ukompliserte tilnærming. Men for brukere som verdsetter ekstra funksjonaliteter som sikkerhetsfunksjoner eller forbedret filadministrasjon, tilbyr Rensekitt og Rengjøringsapp solide alternativer.
For ytterligere anbefalinger, dykk ned i disse ressursene:
Helt ærlig, de fleste iPhone-rengjøringsapper er litt av en svindel—enten fulle av annonser eller skjulte abonnementsavgifter. Når det er sagt, virker faktisk Smart Rengjører som en diamant i roughen. Den er gratis (som faktisk GRATIS) og gjør en flott jobb med å fjerne dupliserte bilder, store videoer og tilfeldig søppel som fyller opp lagringen din. Jeg så at @mikeappsreviewer anbefalte den, og etter å ha prøvd det selv, klarte jeg å frigjøre omtrent 20GB… ingen abonnementer, ingen irriterende pop-ups. Det er nesten uhørt i disse dager.
Men her skiller jeg meg ut: Jeg ville ikke kalt Smart Rengjører perfekt. AI-en er ikke idiotsikker—jeg gikk gjennom noen “uskarpe” bilder den foreslo å slette, og noen av dem var faktisk ganske greie. Så du må dobbeltsjekke her og der, noe som er litt irriterende, men håndterbart. For en gratis app, da? Vanskelig å slå.
Hvis du er ok med å bruke litt penger, er Rengjøringssett heller ikke dårlig (også nevnt av @mikeappsreviewer). Men den er abonnementsfokusert, og når prøveperioden er over, vil du merke det. Jeg personlig kan ikke rettferdiggjøre $5,99 i UKEN bare for å rengjøre telefonen min.
Hvis du verdsetter elegant design og klarer å betale, er Rengjøringsguru et annet alternativ, men la oss være ærlige: å bli tvunget til å betale bare for å teste funksjoner føles gammeldags. Hold deg til Smart Rengjører med mindre du er desperat etter ekstra ting som e-postopprydding.
Helt ærlig, å finne den mest effektive appen for iPhone-opprydding er litt som et sirkus—så mange apper som hevder å være den hellige gral, men ender opp med å dumpe reklame eller låste funksjoner på deg. Jeg har prøvd noen, og selv om jeg synes @mikeappsreviewer og @cazadordeestrellas treffer blink med Smart Rengjører, har jeg blandede følelser.
Smart Rengjører gjør akkurat det den lover. Den er faktisk helt gratis (noe som føles som å finne en enhjørning nå til dags), og den er en heltidsredder for ting som dupliserte bilder og store videofiler. Jeg prøvde den av ren desperasjon (telefonen min skrek etter lagringsplass), og jeg kvittet meg med rundt 15GB søppel i én omgang uten å bruke en krone. Stor seier.
MEN—og her er jeg litt uenig—ikke forvent at den er perfekt. Dens AI for å velge de beste duplikatene kan være, ehm, “mistenksom”. Den ville slette noen av mine beste selfies… frekt. Hvis du er typen som holder på sentimentale, uklare bilder (skyldig), må du nok dobbelsjekke forslagene. Litt irriterende, men fortsatt verdt det for en gratis app.
Når det gjelder alternativer, nevnte @mikeappsreviewer Rensepakke. Den har flere funksjoner som videokomprimering og internett-sikkerhet, men la oss ikke overse det abonnementet. $5.99 i UKEN?? Kan like gjerne skaffe seg et treningsmedlemskap og gråte over det i stedet. Rengjøringsguruens elegante design? Klart. Men å tvinge brukerne til å betale på forhånd—nei, det føles tvilsomt.
For meg er Smart Rengjører løsningen hvis du bare vil rydde opp søppel uten å binde deg til enda et abonnement. Den er ikke feilfri, men hei, det er ikke jeg heller, og den gjør jobben uten å raide lommeboka mi. Hvis du ser etter feilfri perfeksjon, lykke til—du kan like godt skaffe deg en ekstern harddisk i så fall.