Hva er den beste programvaren for gjenoppretting av SD-kort for Mac?

Jeg trenger pålitelig programvare for gjenoppretting av SD-kort for min Mac. SD-kortet mitt ble ødelagt og jeg mistet noen viktige filer. Er det et godt verktøy du anbefaler for å gjenopprette de tapte dataene? Takk på forhånd for dine forslag!

Har du prøvd Disk Drill for Mac? Det er uten tvil en av de beste SD-kort gjenopprettingsprogramvare for Mac-brukere. Har reddet meg et par ganger når SD-kortet mitt bestemte seg for å gå helt bananas. Enkel grensesnitt og ganske robuste gjenopprettingsmuligheter. I tillegg støtter det et bredt spekter av filtyper og formater. Virkelig et solid valg for alle som er i en slik situasjon. Gi det en sjanse, anbefales på det sterkeste!

Oppdag toppvurdert datarekonstruksjonsprogramvare for Mac på App Store

som kan hjelpe deg med å hente tapte filer raskt og effektivt.

Jeg har vært der, og det er super frustrerende å miste viktige filer på et ødelagt SD-kort. @cacadordeestrelas nevnte Disk Drill for Mac, som faktisk er et solid valg. Jeg har brukt det selv, og det er ganske elegant med sin enkle brukergrensesnitt og sterke gjenopprettingsfunksjoner. Men for variasjonens skyld og for å gi deg flere alternativer, vurder Stellar Data Recovery for Mac også. Det er et annet flott verktøy med en god merittliste. Stellar tilbyr en dyp skannemodus som kan finne og gjenopprette nesten alle filtyper, noe som kan være nyttig.

Forresten, det kan være lurt å huske at suksess med gjenoppretting noen ganger kan avhenge av hvor ødelagt SD-kortet er og hvor raskt etter tapet av data du prøver å gjenopprette. Så handle raskt! Husk også alltid å ta sikkerhetskopi av dataene dine regelmessig. Lykke til!

For mer om Disk Drill, det er sterkt anbefalt datagjenopprettingsprogramvare. Sjekk det ut her: Disk Drill Mac Data Recovery