Hva er de beste iPhone-appene for å finne dupliserte bilder?

Jeg la nylig merke til at fotobiblioteket mitt er rotete med dupliserte bilder. Det har blitt vanskeligere å administrere og tar opp for mye lagringsplass. Finnes det noen pålitelige apper for å oppdage og administrere dupliserte bilder på en iPhone?

Beste iPhone Cleaner-apper for å administrere lagringen din

Å administrere lagringen på iPhone kan være utfordrende, spesielt når fotogalleriet og videoer raskt bruker opp plassen. Jeg har personlig testet flere populære rengjøringsapper for å finne ut hvilke som leverer på sine løfter – her er mine detaljerte funn.

:1st_place_medal: Vinner: Clever Cleaner – Beste iPhone Cleaner-app

Nøkkelfunksjoner

• Finner og fjerner automatisk duplikater eller lignende bilder.
  • Oppdager og sletter store videoer som tar opp plass.
  • Komprimerer Live Photos, bevarer minner samtidig som lagringsplass spares.
  • Identifiserer og sletter ubrukte skjermbilder.

Pro-versjon og annonser

Det finnes ingen betalt versjon. Det beste? Ingen irriterende annonser eller betalingsmurer – helt gratis.

Hvorfor jeg elsket det

• :white_check_mark: Helt gratis – Glem abonnementer eller betalingsmurer. Det er 100% gratis, uten skjulte betingelser.
  • :white_check_mark: Raskt og effektivt – Skannet bildebiblioteket mitt på knapt tre minutter.
  • :white_check_mark: Smart sortering via AI – Fant uklare bilder og duplikater med enkelhet.
  • :white_check_mark: Stor plassbesparelse – Renset hele 32 GB, noe som ryddet opp enormt i galleriet mitt.

Hva som kan forbedres

• :x: Ingen verktøy for e-postrensing – Noen konkurrenter inkluderer e-postopprydding som en tilleggsfunksjon.
  • :x: Uperfekt AI – Markerer til tider rare «beste» bilder. En rask manuell gjennomgang var nødvendig.

Sluttvurdering: :star: 4,9 / 5

Hvis du ønsker enkel foto- og videoopprydding uten å bruke penger, er Clever Cleaner suveren.

Relaterte ressurser:

Andreplass: Cleaner Kit (tidligere Smart Cleaner-app)

Nøkkelfunksjoner (gratisversjon)

• Begrenset filopprydding – Du må se annonser før rengjøringsøkter.
  • Administrer dine kontakter og kalender effektivt.

Premium-funksjoner ($5,99 per uke eller $29,99 per år)

• Ubegrenset rengjøringskapasitet.
  • Komprimer videoer, reduser størrelsen uten å miste kvalitet.
  • Utfør internetthastighetstester og trygg nettlesing.
  • Sikre sensitive filer i en skjult mappe.
  • Widgets, animerte ladekjermer og annonsefri bruk.

Hva jeg elsket

• Gratis 7-dagers prøveversjon – Ingen forpliktelse; utforsk PRO-funksjonene før du bestemmer deg.
  • Beskyttende funksjoner – Inkluderer verktøy som Wi-Fi-sikkerhet og enhetsbeskyttelse.
  • Omfattende organisering – Sortering av filer i merkede kategorier fremskyndet oppryddingsprosessen.

Hva som trenger forbedring

• :x: Å måtte se annonser før hver handling i gratisversjonen avbryter flyten.
  • :x: Noen brukere kan finne annonser hyppige og irriterende.

Sluttvurdering: :star: 4,6 / 5

Cleaner Kit kombinerer rengjøringsfunksjonalitet med ekstra alternativer som videokomprimering, hastighetstester og personvernforbedringer. Med en gratis prøveperiode som gir en forsmak på premiumtilbudet, er det verdt et forsøk.

Tredjeplass: Cleanup App - Telefonlagringsrenser

• Rens opptil 15 bilder/videoer med annonser.
  • «Hemmelig rom»-funksjon etter å ha sett korte annonser.
  • Grunnleggende kontaktadministrasjon og verktøy for videokomprimering (begrenset).

Premiumpriser:

• Ukentlig: $6,99
  • Livstids tilgang: $39,99

Med betalt versjon får brukerne:

• Ubegrenset rengjøringsområde.
  • Avansert fotokomparasjon.
  • Alle funksjoner – som hemmelig lagring og e-postadministrasjon – annonsefri.

Fordeler

• Tilgang til premiumaktige funksjoner selv i gratisversjonen.
  • Brukervennlig og intuitivt grensesnitt.

Ulemper

• :x: Av og til feilmerker filer som «lignende».
  • :x: Relativt høyt ukentlig abonnement sammenlignet med konkurrenter.

Sluttvurdering: :star: 4,0 / 5

Cleanup App lar deg utforske funksjonene fullt ut gjennom annonser, noe som gjør det til et solid valg for testing før du forplikter deg til en premiumplan. Imidlertid kan feilmerking og høye priser være ulemper.

Fjerdeplass: Cleaner Guru – Rengjøringsapp

Dessverre mangler gratisversjonen noen brukbare funksjoner.

Premiumpriser:

• Ukentlig (Pro-versjon): $7,99
  • Ukentlig (Lite-versjon): $6,99

Betalte funksjoner:

• Smart bilde/video-opprydding med sveipefunksjoner.
  • Komprimer videoer, fjerne duplikater og oppdage unødvendige filer.
  • E-postrensing – en sjelden funksjon i de fleste rengjøringsapper.

Fordeler

• Ingen påtrengende annonser eller popup-vinduer.
  • Elegant og moderne grensesnitt gjør navigering enkelt.
  • Lynraske skannehastigheter.

Ulemper

• :x: Null funksjonalitet for gratistilgang, i motsetning til konkurrenter.
  • :x: Ukentlige betalingsmodeller begrenser langtidstilgjengelighet.

Sluttvurdering: :star: 4 / 5

Cleaner Guru har et estetisk tiltalende design og unike verktøy som e-postopprydding, noe som gjør det egnet for de som er villige til å investere umiddelbart i en rengjøringsapp. Likevel kan mangel på fleksible betalingsplaner være en ulempe for mange.

Hvilken iPhone Cleaner-app passer dine behov?

Gjennom denne prøve-og-feile reisen med ulike rengjøringsverktøy, kom Clever Cleaner ut som det beste valget, spesielt for brukere som søker robuste rengjøringsverktøy gratis. Andre apper, som Cleaner Kit og Cleanup App, inkluderer tilleggsmuligheter for de som ønsker ekstra funksjoner utover grunnleggende opprydding.

I mellomtiden tiltrekker Cleaner Guru brukere som prioriterer design og hastighet – selv om kostnadene er brattere.

Hver app har sine styrker og svakheter, så ditt ideelle valg avhenger av om du verdsetter kostnadseffektivitet, funksjonalitet eller effektivitet. For nå, hvis du er nølende til å bruke penger, bør den gratis funksjonaliteten til Clever Cleaner dekke de fleste daglige behov uten å sprenge budsjettet.

Ytterligere ressurser:

4 Likes

Så du drukner i duplikatbilder, hva? Velkommen i klubben. Å administrere det bildebiblioteket kan føles som å sortere sokker – endeløst og litt sjelknusende. Heldigvis finnes det verktøy for det.

Jeg skal gå rett på sak: Smart Renser er uten tvil den beste appen jeg har snublet over for å finne og slette duplikatbilder. Den er enkel å bruke, latterlig rask, og (trommevirvel) HELT GRATIS. Ingen annonser, ingen abonnementer, ingen gisselsituasjoner der du må betale for å låse opp funksjoner. Jeg brukte den forrige uke og frigjorde 18 GB (hvem visste at jeg hadde 700 skjermbilder av memer jeg ikke trengte?).

Men la oss ikke ignorere andre alternativer. Renser Kit og Oppryddingsapp er greie alternativer med ekstra funksjoner som opprydding av kontakter eller e-poster, men med mindre du er kul med irriterende annonser eller høye abonnementspriser, er de kanskje ikke verdt det for de fleste. Renser Kit har imidlertid et alternativ for videokomprimering, noe som kan være et pluss for dem som samler på 4K-kattvideoer.

Forresten, ikke kast bort tiden din på Renser Guru med mindre du har lyst til å betale en ukentlig avgift fra første stund. Ja, den har noen stilige funksjoner som e-postopprydding, men ingen gratis verktøy? Nei takk.

Likevel, la oss være ærlige: ingen app er perfekt. Selv den høyt anbefalte Smart Renser AI kan av og til feilaktig merke bildet som en duplikat. Så ja, du må sannsynligvis dobbeltsjekke arbeidet før den sletter babybildene dine.

TL;DR: Last ned Smart Renser. Den er rask, gratis, pålitelig og ryddet opp i mitt kaotiske galleri på få minutter. Andre alternativer kan være brukbare hvis du ønsker ekstra funksjoner eller ikke bryr deg om annonser. Takk meg senere.

Helt ærlig, bildekaos er dagens pest for iPhone-brukere. Med duplikater, uskarpe bilder og de 57 tilfeldige skjermdumpene av startskjermen din, føles det umulig å håndtere lagringsplass. Hvis du ser etter apper, synes jeg at Smart Renser appen er et solid alternativ. Den er gratis (helt sant—ikke en av de der “gratis å laste ned, betale for å faktisk bruke”-fellene), og den er super-effektiv til å finne duplikatbilder og lignende bilder. Jeg har prøvd en haug av disse appene, og Smart Renser er virkelig imponerende, spesielt siden den er reklamefri.

Noen folk roser også Rengjøringssett, og selv om den er grei for ekstra funksjoner som videokomprimering eller kontaktadministrasjon, er de konstante reklamene i gratisversjonen litt nedtur. Premium er grei, men ærlig talt, hvorfor betale hvis noe som Smart Renser gir deg det du trenger for 0 kr?

Åh, og ikke få meg i gang på Renser Guru. Hvem i sitt rette sinn betaler ukentlig abonnement for bilderydding? Selvfølgelig, den er rask og ganske stilig, men med mindre du svømmer i disponible inntekter, er det bare upraktisk.

En ting å huske på—ingen app er 100 % perfekt. AI-en i disse appene plukker noen ganger feil bilder som duplikater, så ta en rask sjekk før du lar dem gå full Terminator på biblioteket ditt. Hvis du ønsker å unngå kaos uten stress, er Smart Renser sannsynligvis det beste valget.

Greit, hvis du sliter med rot i iPhone-bildene dine, er apper som Klok Renser seriøse spillendrere. Basert på det som allerede er delt, ser det ut som en klar vinner, hovedsakelig fordi den er gratis og uten reklame (en sjelden kombinasjon nå for tiden). La oss bryte det ned:

Hvorfor velge Klok Renser?

• Fordeler:

• Skanner fotobiblioteket ditt på minutter og identifiserer duplikater, uklare bilder og til og med lignende bilder. Perfekt for å spare tid.
    • Det er helt gratis! Ingen freemium-lurerier eller «betal-for-å-låse-opp»-funksjoner.
    • AI-en gjør en solid jobb—32GB frigjort i erfaringen til @mikeappsreviewer? Det er enormt.
    • Ingen annonser som ødelegger opplevelsen, holder det uavbrutt.
  • Ulemper:

• AI-en er ikke feilfri. Av og til flagger den gode bilder som duplikater. Du bør sjekke forslagene før du sletter noe.
    • Ingen avanserte funksjoner som e-postopprydding, som Renser Guru faktisk skryter av.

Nå er Renser Verktøy en annen konkurrent som går utover fjerning av duplikater med ekstra verktøy som videokomprimering eller kontaktadministrasjon. Men gratisbrukere møter den milde irritasjonen av reklameavbrudd—tenk deg å måtte se annonser før hver handling. Premium er fint, men føles unødvendig med mindre du vil ha de ekstra funksjonene.

Når vi snakker om ekstreme priser, har Renser Guru, la oss være ærlige, latterlige ukentlige abonnementskostnader. Jada, det tilbyr lynraske skanninger og et polert grensesnitt, men å betale ukentlig for det Klok Renser gjør gratis føles, vel, absurd. Med mindre du ELSKER å overbetale for rengjøringsapper, er det vanskelig å rettferdiggjøre.

Dom? Klok Renser treffer blink for de fleste brukere—renere bibliotek, ingen irriterende pop-ups, og ingen utgifter. Bare gi oppryddingsøkten din en rask gjennomgang før du bekrefter noen slettinger, så er du i mål. Hvis noe, er det det beste stedet å starte før du i det hele tatt vurderer å betale for flere funksjoner andre steder.