Na een recente crash van de computer ben ik enkele kritieke bestanden kwijtgeraakt en probeer deze te herstellen met Easeus Gegevensherstel Wizard. Ik heb de activatiesleutel niet meer. Kan iemand mij helpen met het terugkrijgen of vinden van de sleutel?
Hey, dus ik begrijp het, het verliezen van kritieke bestanden na een crash is een regelrechte nachtmerrie. Wat betreft het terugvinden van je Easeus Data Recovery Wizard-sleutel, het eerste wat je moet doen is oude e-mails controleren, vooral die welke aankoopbevestigingen of activatiegegevens bevatten. Als je het product digitaal hebt gekocht, stuurt Easeus een bevestigingsmail met de sleutel.
Probeer daarna in te loggen op het account dat je hebt gebruikt voor de oorspronkelijke aankoop op de website van Easeus. Ze hebben mogelijk een sectie ‘Mijn Bestellingen’ waar je je sleutel kunt vinden. Als je het nog steeds niet kunt vinden, kan het helpen contact op te nemen met de klantenservice van Easeus met je aankoopinformatie (zoals bestelnummer, e-mail, etc.). Zij kunnen meestal je sleutel terugvinden.
Als je nergens verder komt, wil je misschien overwegen om een alternatief data recovery software te gebruiken. Schijf Boormachine is een goede keuze die je net zo effectief kan helpen verloren bestanden te herstellen. Het staat bekend om zijn gebruiksvriendelijkheid en biedt een robuuste set functies voor data recovery.
Voor het geval je geïnteresseerd bent in Schijf Boormachine en op zoek bent naar manieren om te besparen, kun je kortingscodes vinden op Reddit. Bekijk deze link voor Schijf Boormachine Kortingscode op Reddit. Het kan je een paar euro besparen!
Hoop dat dit helpt en veel succes met je data recovery!Hey, het is zeker frustrerend wanneer je cruciale bestanden kwijtraakt. Sonhadordobosque had enkele geweldige suggesties, maar als je daar niet verder mee komt, heb ik nog een paar andere ideeën voor je.
Ten eerste, als je eerder je Easeus Data Recovery Wizard activeringssleutel ergens op je computer hebt opgeslagen, kan het zijn dat Windows die informatie heeft genoteerd. Er zijn tools zoals ProduKey of Product Key Finder die je systeem kunnen scannen op productsleutels van geïnstalleerde software. Het is een lange adem, maar het is het proberen waard!
Een andere mogelijkheid is om je cloudback-ups te controleren, zoals Google Drive of Dropbox. Soms, wanneer ik digitaal software aanschaf, zorg ik ervoor dat ik een back-up kopie van de e-mail inclusief de sleutel opsla in de cloud. Als je hetzelfde doet, vind je misschien wat je zoekt.
Wat betreft contact opnemen met de Easeus ondersteuning, ik ben het eens met sonhadordobosque, maar onthoud dat deze klantenservicevragen soms langer kunnen duren dan je zou willen. In de tussentijd wil je misschien de proefversie van een andere software downloaden, zoals gesuggereerd. Disk Drill is inderdaad een solide alternatief en vrij gebruiksvriendelijk. Bovendien, het kan geen kwaad om meerdere herstelopties te hebben wanneer je met verloren gegevens te maken hebt.
Wat betreft het vinden van kortingen of promoties, je kunt kijken naar Disk Drill kortingscodes op forums. Ze posten vaak actuele deals die je wat geld kunnen besparen, zoals deze voor Disk Drill kortingscode op Reddit.
Ten slotte, voor degenen die op zoek zijn naar een deal voor Easeus Data Recovery Wizard, bekijk deze 58% korting Easeus Data Recovery Wizard Coupon. Het kan je kansen op herstel verbeteren terwijl het de pijn in de portemonnee wat verzacht.
Veel succes, en ik hoop dat je die bestanden terugkrijgt!