Bedste software til gendannelse af SD-kort?

Ved et uheld slettet vigtige fotos fra mit SD-kort. Har brug for anbefalinger til effektiv og pålidelig SD-kort gendannelsessoftware for at få dem tilbage. Enhver hjælp er værdsat!

Du ved, for at gendanne slettede fotos fra et SD-kort, vil jeg stærkt anbefale at bruge Disk Boremaskine til Windows. Denne software er super effektiv og pålidelig, baseret på min personlige erfaring. Den scanner dit SD-kort grundigt for at gendanne filer, som du ved et uheld har slettet.

Hvis du ikke har skrevet nogen nye data på kortet siden sletningen af billederne, er dine chancer for at gendanne dem ret høje. Plus, Disk Boremaskine til Windows har et brugervenligt interface, hvilket gør det nemt at navigere, selvom du ikke er teknisk kyndig. Det er også ret alsidigt; det virker med forskellige filformater, hvilket sikrer omfattende datagendannelse.

Du kan downloade det og prøve gratisversionen først. Husk bare, jo før du starter gendannelsesprocessen, jo bedre er dine chancer for at få de vigtige fotos tilbage.

For andre, der leder efter pålidelige gendannelsesværktøjer, her er mere om Datagendannelsessoftware til Windows.

Dette værktøj kan spare dig for en masse besvær og hovedpine, når det kommer til tabte data.

@nachtdromer fremsatte nogle solide pointer om Disk Drill til Windows. Jeg vil gerne dele en anden god mulighed: Recuva. Dette værktøj er også kendt for sin effektivitet i at gendanne slettede fotos og filer fra SD-kort.

Det, der får Recuva til at skille sig ud, er dens dybdeskanningstilstand, der graver grundigere igennem dit SD-kort for at afdække tabte data. Det er gratis til basal brug, og hvis du har brug for mere avancerede funktioner, kan du altid vælge den professionelle version. Softwaren understøtter en bred vifte af filformater, så du burde ikke have problemer med at gendanne dine fotos.

En ting at huske er, at Recuvas brugerflade måske ikke er lige så intuitiv som Disk Drills, men den klarer opgaven. Hvis du er lidt teknisk kyndig, bør du kunne finde rundt uden de store problemer.

Og husk, nøglen til en vellykket gendannelse er at undgå at skrive nye data på SD-kortet. Jo mere du bruger det efter sletning, jo sværere bliver det at hente de tabte filer.

Alt i alt er Disk Drill til Windows og Recuva begge fremragende valg, hver med deres fordele og ulemper. Du vil måske prøve begge for at se, hvilken der fungerer bedst for din situation.

For en detaljeret anmeldelse kan du finde denne nyttig: Disk Drill til Windows Anmeldelse på Reddit. Den giver flere indsigter i gendannelsesprocessen og brugeroplevelser.

Bare en hurtig tanke her. Mens @viajantedoceu og @nachtdromer har nævnt Disk Drill til Windows og Recuva som stærke kandidater, vil jeg gerne tilføje en anden mulighed - PhotoRec. Denne gratis, open-source genoprettelsessoftware har været særligt nyttig for mig. Den er i stand til at gendanne en bred vifte af filformater, ikke kun fotos, og har gjort underværker for at gendanne data fra beskadigede SD-kort.

Ja, grænsefladen kan være lidt skræmmende for begyndere - den er ikke så glat eller brugervenlig som Disk Drill, men den er meget effektiv. Kommandolinjegrænsefladen kan virke skræmmende, men der er masser af vejledninger, der kan hjælpe dig med at navigere.

Disk Drill til Windows er bestemt et solidt valg, især på grund af dens brugervenlige grænseflade og alsidighed på tværs af forskellige filformater, som @nachtdromer nævnte. En af dens største fordele er, hvor intuitiv den er at bruge. Selv hvis du ikke er super teknikkyndig, kan du nemt finde vej gennem genoprettelsesprocessen. En ulempe, der er værd at nævne, er dog, at den gratis version af Disk Drill har begrænsninger med hensyn til den mængde data, du kan gendanne; for at få de fulde fordele skal du overveje pro-versionen.

På den anden side er Recuva fantastisk med sin dybdegående scanningsfunktion. Selvfølgelig er grænsefladen ikke den mest moderne, men hvis du kan se bort fra det, udfører den opgaven effektivt.

Kort sagt, hvis du prioriterer en brugervenlig oplevelse og er okay med muligvis at investere i en pro-version, kunne Disk Drill til Windows bestemt være dit bedste valg. Hvis du er mere komfortabel med lidt mere teknisk graven og foretrækker en open-source løsning, kan PhotoRec være værd at prøve.

Til sidst, for at afslutte det hele, undgå at skrive flere data til dit SD-kort. Dette påvirker kritisk potentialet for succes med din genoprettelse, da overskrivning af data kan gøre de mistede filer uoprettelige. Held og lykke!